
Futurelab Experience hyödyntää Kohderyhmähaku-palvelua myynnin ja tutkimusten tekemiseen
Futurelab Experience on asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntijayritys, joka auttaa organisaatioita rakentamaan asiakaskokemuksesta aidon kilpailuedun. Yritys tarjoaa kokonaisvaltaisia palveluita asiakaskokemuksen strategisesta suunnittelusta arjen toimintamalleihin ja henkilöstön osaamisen kehittämiseen.
Futurelabissa markkinointia toteuttaa pieni tiimi, joten markkinoinnin ja myynnin prosessit vaativat tehokkaat työkalut. Tehokkaaseen potentiaalisten asiakkuuksien tavoittamiseen yritys käyttää Alma Insightsin Kohderyhmähaku-palvelua, joka auttaa löytämään oikeat päättäjät ja kontaktit nopeasti.
"Meillä on paljon projektiluontoista tekemistä, joten meidän täytyy pitää myyntikone koko ajan käynnissä seuraavia projekteja varten", kertoo Futurelabin yksi perustajista Pasi Brusi. "Tekemisen pitää olla ketterää ja tehokasta, koska resurssimme ovat rajatut."
Ketterä myyntikone vaatii tehokkaat työkalut
Brusi arvostaa Kohderyhmähaun helppokäyttöisyyttä ja nopeutta. Kun uusi idea tai kohderyhmä tulee mieleen, palvelun avulla voi heti tarkistaa potentiaalisen kohderyhmän koon ja päättäjien määrän.
"Hienoa, että on käytössä työkalu, jolla voi heti katsoa arvion kohderyhmän koosta eri rajauskriteerien avulla. Markkinoinnissa hyödynnämme myös paljon sosiaalista mediaa ja webinaareja, jotka yhdessä kohderyhmähaun kanssa muodostavat juuri meidän tarpeisiimme sopivan kokonaisuuden". Brusi toteaa.
Monipuoliset hakukriteerit tukevat tarkkaa kohdentamista
Futurelab tavoittelee etenkin isoja ja keskisuuria yrityksiä, joissa asiakaskokemuksesta vastaavat henkilöt löytyvät useimmiten ylimmästä johdosta, kehitysjohdosta tai markkinoinnista. Lisäksi kohderyhmähakua käytetään erilaisten tutkimusten tekemiseen, joita yritys tekee myös paljon.
”Kohderyhmäpoiminnassa on helppo tarkentaa hakua eri kriteerien avulla, jolloin emme maksa turhasta ja saamme poimittua kuhunkin toimenpiteeseen sopivan määrän päättäjiä”, sanoo Brusi. ” Yrityksessä on usein vain yksi henkilö, joka vastaa asiakaskokemukseen liittyvistä asioista, joten emme myöskään halua turhaan kontaktoida niitä päättäjiä, jotka eivät koe olevansa vastuussa asiakaskokemuksen kehittämisestä".
Laadukas asiakaspalvelu vakuutti asiantuntijan
"Asiakaspalvelun laatu oli merkittävä tekijä palvelun valinnassa. Saimme heti käyttöönoton alussa erinomaista tukea ja vastauksia kysymyksiimme. Asiakaskokemuksen asiantuntijoina arvostamme toimijoita, jotka palvelevat myös pienempiä asiakkaita hyvin", Brusi painottaa.
Tavoita haluamasi päättäjät Kohderyhmähaun avulla. Lue lisää ja ota käyttöösi jo tänään!