
280 000 yrityspäättäjän yhteystiedot suoraan Analysaattorista
Analysaattorista löydät yli 280 000 yrityspäättäjän tiedot yhteystietoineen ja yritystiedot prospektointiin. Asiantuntijoiden jalostaman yritysdatan avulla prospektoit oikeat yritykset ja pysyt mukana niiden liikkeissään.





Päättäjä- ja yritystiedot samasta palvelusta
Analysaattori kokoaa yrityksistä olevat tiedot, uutiset, signaalit ja päättävät henkilöt yhteen palveluun. Uniikin datamme avulla tunnet asiakkaat, kilpailijat ja prospektit, sekä seuraat heidän liikkeitään yritysseurannan avulla.
Analysaattorin kovinta ydintä on data. Kattavat ja pitkäaikaiset yhteydet virallisiin tiedontuottajiin takaavat tiedon oikeellisuuden. Virallisten tietolähteiden lisäksi keräämme ja jalostamme dataa myös itse, kuten muodostamme riskianalyysejä ja tilinpäätösanalyysejä.
Tutustu Analysaattoriin

Kattava päättäjädata – yli 280 000 todellisen päättäjän ajantasaiset tiedot
Tarjoamme Suomen laadukkaimman päättäjädatan, joka on koottu monipuolisia lähteitä hyödyntäen. Päättäjätietokantaamme kerätään tarkat tiedot yritysten avainhenkilöistä: tittelit, vastuualueet, nimet, puhelinnumerot ja sähköpostit. Tietokannassamme päivityksen piirissä on yli 280 000 todellisen päättäjän tiedot.

Yritysvahti - kuten asuntovahti uusille liideille
Etsi sopivia yrityksiä satojen kriteerien avulla. Voit myös asettaa yritysvahdin toimintaan, joka toimii kuten asuntovahti. Saat heti ilmoituksen sähköpostiisi uudesta potentiaalisesta yrityksestä, joka vastaa kriteereitäsi.

Prospektien ja omien asiakkaiden seuranta
Seuraa prospektien tai asiakkaiden tilannetta ja tapahtumia. Saat tiedon sähköpostiisi kun seurattavassa yritysjoukossa tapahtuu muutoksia. Muutoksia voi olla muun muassa päättäjän vaihtuminen, yrityskauppa, uusia uutisia lehdissä ja paljon muuta.

Riskiluokitukset ja perintäsaatavat
Keräämme tietoa yrityksien riskisyydestä. Meiltä löytyy mm. omatekemä riskiluokitus ja Intrumin Perintätieto. Näin tiedät ensimmäisten joukossa yritysten, jos kohdeyrityksen riskisyys kasvaa.
Analysaattori
Alkaen 450 € / kk
Prospektointiin, päättäjien yhteystietojen etsintään ja yritysseurantaan. Löydät yritykset ja päättäjät.
Ominaisuudet:
- Laajat yrityksien perustiedot ja tilinpäätösanalyysit
- Yritysten päättäjätiedot yhteystietoineen
- Uusimmat yrityssignaalit ja uutiset yrityksistä
- Yritysvahti automaattiseen prospektointiin
- Prospektilistojen luominen
- Yritysten maksuhäiriöitä ennakoiva riskiluokitus
Tietosisällöt:
- 2.7 miljoonan suomalaisen yrityksen tiedot
- yli 280 000 yrityspäättäjän tiedot yhteystietoineen
Analysaattori + CRM-tietojen automaattinen päivitys
Kysy tarjous
Pidä CRM-järjestelmän data automaattisesti ajan tasalla, rikasta olemassa olevia tietoja ja tuo uudet yritykset ilman manuaalista täyttöä.
Analysaattorin lisäksi:
- Päivittäinen yritystietojen päivitys CRM:ssä
- Päivittäinen päättäjätietojen päivitys CRM:ssä
- Olemassa olevien yritystietojen päivitys ja rikastus CRM:ssä
- Laajat yrityksien ja päättäjien tiedot CRM-järjestelmään
- Uusien yrityksien tuonti CRM-järjestelmään ilman manuaalista työtä
Lataa rajattomasti yritystietoja omaan käyttöön
Analysaattorin kautta voit ladata rajattomasti yrityksen tietoja itsellesi omaan käyttöön. Excel-tiedosto voi sisältää mm. yrityksen perus-, tilinpäätös- ja päättäjien tiedot. Näin voit hyödyntää yritystietoja haluamassasi järjestelmässä ja tehdä pidemmälle vietyjä analyysejä.
Analysaattorin sisältämä data
- jokaisen suomalaisen yrityksen perustiedot
- lähes 200 000 yrityksen oikaistua ja analysoitua tilinpäätöstä
- yli 280 000 päättäjän tiedot kerättynä suoraan yrityksiltä: yhteystiedot, titteli ja vastuualuetiedot
- kattavat signaalit kuten yrityskaupat, uusi päättäjä ja rekrytoinnit
- yritystä koskevat uutiset, myös maksumuurin takaa Alman medioista (mm. Kauppalehti, Talouselämä ja Arvopaperi)
- virallisten tiedontuottajien (PRH, Tilastokeskus, YTJ) välittämä data
- riskiluokituksia kuten Intrumin perintäluokitus jokaisesta suomalaisesta yrityksestä
5 hyvää syytä ottaa Analysaattori käyttöön
- Markkinoiden laadukkain päättäjätieto. Hyödynnä puhelimitse varmistettuja päättäjätietoja, päättäjien vastuualueita sekä yhteystietoja.
- Uniikit tietolähteet. Pelkästään Alman bisnesmedioiden tuottama uutissisältö on sellaista, jota et muista työkaluista saa. Analysaattorissa pääset kiinni myös maksumuurin takana olevaan uutissisältöön.
- Nopealla silmäyksellä kaikki olennainen tieto yrityksistä. Säästä aikaa tiedon hankinnassa.
- Ryhmät ja niiden seuranta. Muodosta ryhmiä esimerkiksi tärkeimmistä asiakkaistasi, prospekteistasi tai kilpailijoistasi ja vertaile ryhmiä keskenään.
- Muutossignaalit. Kun sinua kiinnostavissa yrityksissä tapahtuu jokin merkittävä muutos, Analysaattori kertoo siitä sinulle.
Lue, miten asiakkaat käyttävät Analysaattoria - klikkaa logoa

PostNord Strålfors
- "Analysaattorista saatavilla tiedoilla nopeutetaan sitä, että löydetään oikeat henkilöt yrityksestä ja myös niiden yhteystiedot."

SOK
- "Käytän Analysaattoria erityisesti strategia- ja liiketoimintakehitys-projektien parissa, kun halutaan saada lukuihin perustavaa toimiala- tai yritystuntemusta"

Talenom
- "Muutossignaalit ovat meille erittäin hyviä, haluamme tarttua erilaisiin muutostilanteisiin suomalaisten yrittäjien keskuudessa"

Kiinnostuitko tai heräsikö sinulle kysymyksiä?
Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin kerromme tarkemmin, miten Analysaattori tehostaa koko B2B-myyntitiimin työtä.
Usein kysyttyä Analysaattorista
Analysaattorin avulla voit tehdä osuvampia prospektilistoja hyödyntämällä monipuolista kohderyhmätyökalua.Kohderyhmiä voi rajata kymmenillä rajauskriteereillä muun muassa yrityksen koon, liikevaihdon, henkilöstömäärän, sijainnin, toimialan ja taloudellisten tunnuslukujen perusteella. Luomalla haluamillasi rajauskriteereillä ryhmän, näet päättäjien ajantasaisset yhteystiedot kootusti ryhmäsivulla. Tämän jälkeen voit rajata päättäjälistausta tittelin perusteella tai päättäjien vastuualueen mukaan.
Muutossignaali tarkoittaa käytännössä yrityksessä tapahtuvaa muutosta, jolla saattaa olla vaikutusta yrityksen tulevaisuuden toimintaan. Analysaattori seuraa tällä hetkellä 11 erilaista signaalityyppiä. Signaalityyppejä ovat mm. yrityskaupat, oikaistut toimialat, toimitusjohtaja- ja päättäjämuutokset sekä riksiluokituksen muutokset.
Muutossignaalien lisäksi Analysaattori kertoo sinua kiinnostavista yrityksistä ja yritysryhmistä myös uusimmat uutiset, työpaikkailmoitukset, ja nimitysuutiset yhteen näkymään. Myös yritystä koskevista uutisista voi tilata automaattiset ilmoituksen sähköpostiin. Näin myyjä saa helposti kattavan kuvan yrityksen sen hetkisestä tilanteesta.
Analysaattorin signaalidatan avulla myyjä osaa olla yhteydessä asiakkaaseen juuri oikeaan aikaan ja avata keskustelun asiakkaalle ajankohtaisilla asioilla. Muutossignaalit koostavat yrityksissä tapahtuvat ajankohtaiset ja tärkeät muutokset kiteytetysti yhteen näkymään, josta niitä on helppo tarkastella. Tilaamalla omille ryhmille ilmoitukset muutossignaaleista, saat automaattisesti tiedon sähköpostiisi aina, kun asiakasyrityksessä tai prospekteissa tapahtuu jokin merkittävä muutos.
Yleensä muutos saa ihmisiä muuttamaan omaa toimintaansa. Silloin kun yrityksessä tapahtuu muutoksia, myös päättäjä joutuu kehittämään yrityksensä liiketoimintaa. Asiakasyrityksessä tapahtunut yrityskauppa on hyvä esimerkki tilanteesta, joka todennäköisesti saa aikaan muutoksen. Muita muutoksia ovat esimerkiksi päättäjämuutokset, hallituksen ja toimitusjohtajan vaihtuminen. Näissä tilanteissa jokaisen myyjän olisi tärkeää olla hereillä!
Jossain tapauksissa myös toimialan vaihtuminen on mielenkiintoista tietoa, taloudellisten tietojen muuttumisesta puhumattakaan. Riskiluokituksen ja muiden luokitusten muuttuminen kertovat nopeasti ja selkeästi yrityksen taloudellisesta tilasta ja muutoksesta. Yrityksen tilan muutos, kuten esim. selvitystila, on tärkeää tietoa, erityisesti ennen sopimuksen solmimista. Nämä muutokset ovat signaaleja siitä, että kannattaa olla yhteydessä asiakkaaseen pian.
Jokainen myyntiä tekevä on varmasti joskus menettänyt potentiaalisen asiakkaan, koska on ollut yhteydessä väärien henkilöiden kanssa tai ei ole ymmärtänyt yrityksen ostoprosessissa olevien henkilöiden motiiveja. Päättäjäkartta auttaa hahmottamaan yrityksen ostoprosessiin osallistuvat henkilöt ja varmistamaan laajemman kontaktipinnan yrityksestä.
Analysaattorin avulla voit hakea halutusta yrityksestä tietyn vastuualueen mukaiset päättäjät (esimerkiksi hankinnoista, myynnistä, markkinoinnista, ict:stä vastaavat henkilöt) ja heidän yhteystietonsa.
Lisää vinkkejä päättäjäkartan tekemiseen voit katsoa esimerkiksi Kasvu Partnersin sivuilta.
Jokainen myyjä tietää tuskastuttavan hyvin, kuinka paljon työaikaa kuluu yritysten taustojen tarkastamiseen. Kun potentiaalinen asiakasyritys tulee vastaan, alkaa massiivinen selvitystyö:
- Mitä tämä yritys oikeasti tekee?
- Millaisia muutoksia yrityksessä on viime aikoina tapahtunut?
- Missä tämä yritys sijaitsee maantieteellisesti?
- Kuka yrityksessä tekee päätöksiä?
- Mitenkähän yrityksellä menee taloudellisesti?
- Miten yrityksen toimialalla menee?
Ja niin edelleen. Kysymystulva on valtaisa ja vastaukset kysymyksiin ovat levällään ympäri internettiä.
Analysaattori on olemassa juuri siksi, että sinä voit keskittyä olennaiseen. Analysaattorista tarkastat kaikki oleelliset tiedot asiakasyrityksestä yhdestä palvelusta ja tapaat asiakkaan aina hyvin valmistautuneena. Analysaattori kertoo kattavat perustiedot yrityksestä, tilinpäätösanalyysin, kattavat taloudelliset tunnusluvut, yritysluokitukset, viralliset vastuuhenkilöt, yrityksen päättäjät ja heidän yhteystietonsa, yritysuutiset, muutossignaalit ja paljon muuta.
Analysaattorissa voi poimia yrityksiä, joiden tilinpäätöksissä esiintyy jokin tietty sana. Haku kohdistuu aina viimeisimpään tilinpäätökseen. Tällä hetkellä palvelusta löytyy tilinpäätökset, jotka ovat toimitettu maaliskuun 2021 jälkeen.Hakemasi hakusana sekä kohta tilinpäätöksestä, jossa sana esiintyy tulevat näkyviin hakutuloksiin.
Analysaattorin avulla saat nopeasti ja luotettavaan tietoon pohjautuvan käsityksen siitä, mitä toimintaympäristössäsi tapahtuu. Analysaattorin ryhmät-ominaisuuden avulla voit järjestellä esimerkiksi asiakasdatasi erilaisiin ryhmiin ja vertailla ryhmiä toisiinsa. Muodosta ryhmä tärkeimmistä asiakkaistasi ja olet aina ajan hermolla avainasiakkaidesi tilanteesta. Muita hyviä ryhmiä on esimerkiksi kilpailijat ja kiinnostavimmat prospektit. Voit verrata näitä ryhmiä olemassa oleviin asiakkaisiisi tai esimerkiksi tiettyyn toimialaan. Ryhmille kannattaa laittaa muutosseuranta päälle, jolloin saat heti sähköpostiisi tiedon, kun sinulle tärkeissä yrityksissä tapahtuu jokin merkittävä muutos.