Tie­to­huol­to­rat­kai­sut - automatisoi asia­kas­re­kis­te­rin päivitys

Tietohuoltoratkaisun avulla voit automatisoida asiakastietojen päivityksen sekä tuoda yhteystietoja markkinoinnin automaatioita varten CRM-järjestelmääsi. Uniikin datamme avulla tunnet asiakkaasi jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa, ja pysyt kumppanisi matkassa automaattisesti CRM-järjestelmääsi päivittyvän datan avulla.

Varaa tapaaminen asiantuntijaltaHyödynnä veloitukseton CRM-kuntotarkastus

Tietohuolto pitää asiakastiedot automaattisesti ajan tasalla

Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-järjestelmässä olevien asiakastietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja se auttaa säilyttämään asiakasrekisterin arvon. Lisäksi yrityksiä voidaan myös hakea suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin. Ratkaisu hyödyttää monia eri liiketoiminnan osa-alueita, jotka tarvitsevat ajankohtaista yritys- ja päättäjädataa toiminnassaan.

Tietohuolto voidaan toteuttaa rajapintaratkaisuna kaikkiin järjestelmiin tai valmiilla plugin ratkaisuilla seuraaville järjestelmille:

  • HubSpot
  • Microsoft Dynamics
  • Salesforce
  • Lime

Tietohuollon hyödyt

Tietohuolto päivittää yritysten tiedot automaattisesti CRM:ssä

Tietohuolto rikastaa ja ylläpitää automaattisesti asiakasyritystesi ja prospektiesi tietoja. Tietohuolto päivittää kerran päivässä mahdolliset muutokset järjestelmääsi.

Yrityspäättäjien tiedot suoraan CRM-järjestelmään

Keräämme kattavaa yrityspäättäjien rekisteriä, josta löytää henkilön vastuualueen, yhteystiedot ja tittelin. Voit tuoda kontaktiksi oikeat päättäjät ja hyödyntää tietoja myynnissä ja viestinnässä.

Mitä tietoja tietohuollon avulla on mahdollista päivittää?

Tietohuollon avulla on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja. Saatavilla olevia tietoja mm:

  • Päättäjien roolit, vastuualueet ja yhteystiedot
  • Yritysten taloustiedot
  • Yritystiedot
  • Yrityskauppatiedot
  • Riskiluokitustietoja
  • Perintätiedot

Kattavien päättäjätietojemme avulla asiakasrekisterin tietoja on mahdollista rikastaa esimerkiksi täysin uusilla päättäjärooleilla. Näin saat enemmän kontaktipintaa asiakasyrityksiisi ja luot vahvemman ymmärryksen yritysten päätöksentekijöistä. 

Yksittäiset datalähteet löydät datalähteet-sivultamme.

Alman yri­tys­tie­to­kan­ta

Yli 2.7 miljoonansuomalaisen yrityksen tiedot
Yli 280 000todellisen päättäjän tiedot yhteystietoineen
Jatkuvasti ajan tasalla.Tietokannassamme 2000 päivitystä per päivä.

Asiakkaitamme - klikkaa logoa ja lue referenssimme

4 hyvää syytä ottaa Tietohuolto käyttöön

  1. Uniikit tietolähteet: Keräämme ainoastaan luotettavista lähteistä dataa. Voit olla varma, että tieto on oikeellista ja vastuullisesti kerättyä.
  2. Ajantasaiset tiedot: Tietohuolto varmistaa, että CRM-järjestelmässäsi olevat asiakastiedot ovat aina ajan tasalla. Voit luottaa siihen, että tiedot ovat oikeita ja päivitettyjä.
  3. Parempi asiakasymmärrys: Tietohuollon avulla saat lisätietoa asiakkaistasi, kuten heidän yrityksensä taloustilanteesta ja päättäjistä. Tämä auttaa sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin ja tarjoamaan heille parempia ratkaisuja.
  4. Markkinoinnin automaation tehostaminen: Tuo Tietohuollon avulla potentiaalisten asiakkaiden yhteystietoja CRM:ään ja hyödynnä niitä markkinoinnin automaatiossa.

Tiedätkö missä kunnossa yrityksesi asia­kas­re­kis­te­ri on?

Selvitä asiakasrekisterisi tila ja tilaa maksuton asiakasrekisterin kuntokartoitus. Kuntokartoituksessa selviää paljonko asiakasrekisterisi tiedoissa on vanhaa tietoa. Saat myös toimenpidesuositukset asiakasrekisterin päivittämistä varten. Kuntokartoitus ei sido sinua mihinkään.

Selvitä asiakasrekisterin ajantasaisuus veloituksetta
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Kiinnostuitko tai heräsikö sinulle kysymyksiä?

Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin kerromme tarkemmin, miten tietohuolto auttaa asiakastietojen ylläpidossa ja tuo yrityksellesi konkreettisia säästöjä.

Haluan lisätietoja tietohuoltoratkaisusta